torsdag den 31. juli 2014

Velkommen

Mit navn er Jacob Christensen. Jeg er 17 år, og kommer fra en lille by i østjylland, kaldet Barrit.

I foråret 2014 besluttede jeg mig for at søge et udvekslingsophold gennem Rotary. Noget tid efter at jeg havde sendt min ansøgning ind, viste det sig, til al min glæde, at jeg var blevet valgt.

Jeg har fået tildelt mig landet Brasilien, som jeg glæder mig utroligt meget til, og stedet hvor jeg skal opholde mig i et helt år. Den 5. august begynder mit livs eventyr!

Her på bloggen vil der komme opdateringer om oplevelser, nye indblikke  fra Brasilien.

I er mere end velkomne til at følge med - God fornøjelse!

1 kommentar:

  1. Fedt, fedt, fedt, at du har fået en blog!
    Men kan du ikke lige sætte en GFC widget ind, så man kan følge dig? :) Det er lidt lettere end, at man skal huske at smutte herind.. Jeg glæder mig helt vildt til at følge med i din tid derovre! Det er en mega god ide! :D

    Din kusine (Katrine) xD
    www.katrinesommer.dk

    SvarSlet